Duvar Boyama Oyunu: Graffiti Yapma!

Yalnız ve güzel sokakları olan ülkemde resim dersi pek önemsenmez. Yarış atı yetiştiren okullarda es geçilir. Öyle ya, önümüzde SBS var, duvar boyama oyunu oynamaya vakit kalmaz. Ama olsun. Sen de anlatman gerekenleri resim defterin yerine, duvarlara çizersin. Graffiti sanatına hoş geldin. Birazdan internet araçları sayesinde ilk adımı atacaksın. Bu teknolojiler ile duvarlarla oyna! Boyamaya başla!

Graffiti Papatya Gibisin! [ diarmuidclarke]

 Kuru boyalar ile duvar boyama oyunu oynayan çocuklardandım. Duvarlar benim için büyük boy resim defteriydi. Bundan ötürü 4 duvar arasında kalmak umurumda değildi. Birazdan hepsi rengârenk olduklarında her şeyi unutabilirdim. Kimseye renk vermezdim. Kulağımı çeken resim dersi öğretmenimi, sokakta oyun oynamıza izin vermeyen büyükleri ve beni kovalayan köpekleri... İlk graffiti denemelerimde mağara adamları ile yarışırdım. Bu yüzden duvar boyama oyunum hiç sokağa taşmadı. İnsanları çöp konusunda uyarmak zaten benim işim değildi.

Bizim mahallede “Buraya çöp atmayınız.” yazıları ile süslü kırmızı duvarlar kalmadı. Şimdi renkli bir dünya yaratma zamanı! Bunun için birkaç sprey boya ve birkaç iyi adam yeterlidir. Birazdan sokakların dili çözülmeye başlar. Adım adım vermek istediğin mesaja yaklaşırsın. İşte, yeni başlayanlar için Graffiti sanatı araçları!

Graffiti Creator



Graffiti tasarımı yapman için ücretsiz bir internet aracı. Flash altyapısını kullanıyor. Sitede sunulan bidolu font arasından birisini seçip oyun oynamaya başlayabilirsin. Sayfada karşına çıkan bir dizi aracı kullandıkça tasarımın etkili hale gelecek.

Graffiti Playdo!
Sokaklara taşmadan önce pratik yapma fırsatı seni bekliyor. Fareyi kullanarak duvar boyama oyunu başlayabilir. Sitede renk paletleri oldukça işine yarayacak. Bununla birlikte klavye kısayolları sunuluyor.

Sahi, grafiti sanatı ile sen ne anlatmak isterdin?

0 yorum:

Yorum Gönder

Teknoloji ile ilgili yazı hakkındaki, görüşlerini veya Google'da arayıpta bulamadığın konuyu yazmaya başla!

[Yorumum cevabı e-postama gelsin: Çocukca Teknoloji E-posta Üyeliği

Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles