Robot Kedi Kardeşliği Uzun Sürer mi?

Kedilerin sevimli olduğunu anlamak için çocuk yaşta olmak gerekmiyor. Ama tabi içimizdeki evcil hayvan sevgisi küçükken başlar hep. Tüy yumağı halinde etrafta gülüşüp oynadıklarını görmek, yeter çoğu zaman.

robot kedi

Bizim kullanılmayan bir depoda kedilerin sefa sürmeye başlamalarını hatırlıyorum. Dışarıdan buldukları yemeklerle günlerini gün ediyorlardı. Uzaktan uzaktan onları hep gözlemlerdim. Bu izlemelerim sırasında ne zaman miyavlayacaklarını merak edip dururdum. Yemekten önce ve yemekten sonra bizler nasıl ellerimizi yıkıyorsak, onlar da pekala birbirlerine seslenip, her şeyin yolunda olduğunu anlatabilirlerdi. Evet, onlar da yemek saatlerini iyi değerlendirirlerdi.

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama, bizim kedilerin birdenbire yavruları oldu. Artık onlar kadar bizim de en büyük eğlencemiz kedi yavruları idi. Kuyruğunu kullanması, kulaklarını oynatması ve ne zaman miyavlaması gerektiği konusunda yardım etmek görevlerimiz arasında yer aldı. Bu konuda ne kadar başarılıydım bilmiyorum ama, annelerinin gösterdiği şefkati onlardan esirgemedim, onlar ile kardeşlik yaşamak bile istedim. Kısacası merhamet ve sevgi gibi kelimelerin anlamlarını tdk sözlük yerine kediler sayesinde öğrendim.

yavru kedi resmiJapon Oyuncak Gösterisi’nde sergilenen Elektronik Kedi bu konuda başarılı olabilir mi dersiniz? Açıkçası bu konuda Japonlar kadar iyimser değilim. Belki sensörler ile donatılmış ve etrafını algılayabilir hale gelmiş olabilir. Sonra bizim dokunuşlarımızı hissedecek kadar etkileyici olabilir. Peki ama, robot kedi, yavru kedilerin gözlerindeki yaşama sevincini ne kadar yansıtabilir ki?
[cc2.0 bery]

0 yorum:

Yorum Gönder

Teknoloji ile ilgili yazı hakkındaki, görüşlerini veya Google'da arayıpta bulamadığın konuyu yazmaya başla!

[Yorumum cevabı e-postama gelsin: Çocukca Teknoloji E-posta Üyeliği

Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles