Colgate Antibakteriyel Koruma!

Domuz gribi hastalığı ile başlayan bakterilere karşı savaş durmadan devam ediyor. Türkiye birinci derece tehlike altında olmasa da gribe karşı önlemimiz hep var: Hijyen! Bir anda el temizliği konusuna fazlaca önem veren bir toplum haline geldik. Tokalaşmak, otobüslerde tutunmak eylemlerini gerçekleştirirken hassas davranışlar sergiliyoruz. Özellikle öğrenciler de hijyenin nasıl korunması gerektiğini biliyor. Parmaklarını birer birer yıkayan öğrencilerimi, size parmaklarımla bir bir saymayı öyle çok isterdim ki!

Domuz Gribine Karşı: Temiz Toplum” içerisinde yaşadığım şu günlerde mis gibi sabunlarıma bir yenisi daha eklendi. Colgate, benim gibi titiz blog yazarlarını unutmadı. “Antibakteriyel Koruma Seti” armağan etti. Teşekkürler! Hediye paketinin içerisinde Colgate Plax, Plak Tableti de vardı. Ama ilk Protex sabunu gözüme çarpmıştı. Madem dikkatimi çekti, ilk onu kullanmaya başladım.

Bakteri ordusu kağıtlar ile kolaylıkla taşınabilirler. Bunu bildiğim için, şimdiye kadar el temizliği konusunda öğrencilerime hep örnek olduğumu düşünüyorum. Çalıştığım etüt merkezinde “En çok ellerini yıkayan öğretmen” olmak için çok çalışıyorum. Protex sabun ile birlikte titiz insanlar kümesine girdiğimi düşünüyorum. Bir kere keskin bir kokusu var. Yıkadıktan sonra da bu koku sizi bırakmıyor. Ayrıca, daha fazla köpürdüğünü de fark ettim. Sıradan sabunlara oranla 10 kat daha fazla etkili olduğunu bildiğim Protex kullanıyordum. Yaşadığım ferahlık duygusunu şimdi paylaşabilirim. 


Colgate Plax: Diş Bakım Suyu

Öğretmenlerin sağlık sorunları arasında faranjit gibi ağız kokusu da yer almalıdır. Bir kere sosyal bir ortamda çalışıyoruz. Birçok öğrenci ağzımızdan çıkan kelimelere dikkat ettiği gibi, pekala ağız kokusuna da dikkat edebilir. Ağız bakımı için böylesine uğraş verişim, sırf bu yüzden değil. Toplum içerisinde diğer insanları da rahatsız etmek istemem. Bundan ötürü diş fırçamı ve diş macunumla günde 3 defa dişlerimi fırçalarım, toplumumuz kadar bayram ederim.

Colgate Plax, kutusunun ambalajında bakteriler ile savaştığı yazılıydı. Demek, ağız kokusunun asıl nedeni ortadan kalkacaktı. Ağız bakım suyunu büyük bir hevesle kullanmaya başladım. İlk gün ağzımda bıraktığı tadı uzun süre hissettim. Konuşurken kullandığım nefesteki değişiklik hoşuma gitti. Bu halime sevinip durdum. (Ayrıca bakınız: colgate sanal klinik.com)



Kullandığım ürünler ile bakterilerden uzak bir gezegende yaşadığım duygusuna kapılıyorum. Dünyalı olduğuma alışmam uzun zaman alabilir. Bu konuda şimdi kullandığım klavyeden aldığım bakteriler, bana yardımcı olabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Teknoloji ile ilgili yazı hakkındaki, görüşlerini veya Google'da arayıpta bulamadığın konuyu yazmaya başla!

[Yorumum cevabı e-postama gelsin: Çocukca Teknoloji E-posta Üyeliği

Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles