Süper Dans Ettiren Mp3 Çalar


Mp3 Çalar- Dans edermiş gibi yürüyen çocuklar görürdüm hep. Onların belirli bir ritimleri olurdu. Adımlarını bir müzik eşliğinde attıklarını düşünürdüm. Ve kulaklıkla birilerinin onları yönlendirdiğini hayal ederdim.

Neredeyse bütün bunlar gerçeklemiş. İnsanların hareketsiz öylece müzik dinlememeleri için Body Trainer isimli bir mp3 çalar var. Bir kulaklık ve mp3 çalıcıdan oluşan alet insanları egzersize zorluyor. Kulak memesine takılan bir klip kalbin atış hızını belirliyor. Sonrasında ona özel, güvenilir bir alıştırma şekli tasarlıyor. Müziğin temposuna uygun olarak düşünülen hareketler, kişinin yaşına da uygun! Müzik başladıktan sonra, mp3 çalardan gelen bir ses, size nerede yavaşlayacağınızı, nerede hızlanacağınızı söylüyor. Beden eğitimi dersi öğretmenlerinden farksız bir hal alıyor..



Deneyenler anlatıyor: Her zamanki gibi öylece ağacın üzerindeydim ve çabuk yorulmamak için fazla güç harcamak istemiyordum. Ama müziğin sesi öyle güzeldi ki! Dans etmeye başlayınca sanki ağaçlarda bana eşlik etti. Hemen hepsinden müzikle birlikte okaliptüs yaprağı aldım. Benim için en eğlenceli öğle yemeğiydi.
[resim: pure gin]

0 yorum:

Yorum Gönder

Teknoloji ile ilgili yazı hakkındaki, görüşlerini veya Google'da arayıpta bulamadığın konuyu yazmaya başla!

[Yorumum cevabı e-postama gelsin: Çocukca Teknoloji E-posta Üyeliği

Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles