Nedir Bu RSS?

Yeni bir yazı eklendiğinde sana haber veren sistemi kullanmak istemez misin? Üstelik bir kaç saniyede hemen bilgisayarında!

İşte bütün bunları ücretsiz bir şekilde RSS servisi yapıyor. RSS servisiyle, internet tarayıcısını açmanıza gerek bile kalmaz! Üstelik son gelişmeleri izleyebilirsin. Doğrudan haber kanalı görevi gören RSS sayesinde cocukcateknoloji.com'da bir haber yayınlanır yayınlanmaz haberdar edileceksiniz.

İnternet Explorer Kullanıcıları Nasıl Üye Olur?


rss sayfa görüntüsü1. Adım: Bizim rss sayfamızı açın, tıklayın.

2.Adım: "Bu özet akışına abone ol"a tıklayın.

3. Adım: Açılan pencerede "Abone ol" sekmesine tıklayın, hepsi bu!



Firefox Kullanıcıları Nasıl Üye Olur?firefox rss görüntüsü

1. Adım: RSS sayfamız için tıklayın.
2. Adım: Açılan sayfada "Subscribe Now" sekmesine tıklayın, bitti bile!

Bunun dışında RSS verilerini bu işlev için yapılmış özel programları bilgisayarında kurup da okuyabilirsiniz:
FeedReader: Windows için ücretsiz.
FeedDemon: Windows için 30 gün denemeden sonra ücretli
Amphetadesk: Windows, Apple ve Linux için ücretsiz

Programlardan birisini seç, bilgisayarına yükle.Artık bizim RSS adresimizi kullanabilirsin.
İşte adresimiz: çocukcateknoloji


Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles