Casus Böcek Robotu



Robotlar -Doğadaki canlılar teknolojik yeniliklere ilham olmuşlardır. Kuşlara bakarak uçaklar, balıklara bakarak denizaltıları fikri ortaya çıktı. Ama bu sefer durum farklı. Dilerseniz robot ile yaptığımız kısa röportaja bir bakalım.

Sizin için casus böcek diyorlar, ne diyorsunuz?

Evet bu doğru ama hamam böceklerine söylemek yok! Onların arasına casus olarak karışıyorum. En az onlar kadar yürüyebilirim ve koşabilirim. Çoğu beni umursamıyor bile. Bu da işimi kolaylaştırıyor

Sahi onların arasında sizin ne işiniz var?

Mutfakları böceklerden temizlemek gerektiği zaman ben böceklerin arasına karışıyorum. Daha sonra etrafa böcekleri cezbeden feromon denen kokuları yayıyorum. Feromonların etkisiyle böcekler beni takip etmeye başlıyor. Tabi istikamet bahçe! Yaşasın doğal yaşam!

Sizin için "Fareli köyün kavalcısı" diyenler oldu mu?

Evet ama bir türlü anlam veremedim buna. Masalı baştan sona okumalıyım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Teknoloji ile ilgili yazı hakkındaki, görüşlerini veya Google'da arayıpta bulamadığın konuyu yazmaya başla!

[Yorumum cevabı e-postama gelsin: Çocukca Teknoloji E-posta Üyeliği

Related Posts Plugin for Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Eagle Belt Buckles